[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Nov 22 21:46:24 EET 2010

Mnja. Man reiz bija Audi 8, 81. vai 82. gada ražojums. Katastrofāli
maz V aizgāja līdz lukturiem, kaut kas ap 10 laikam (mērīt pie
ieslēgtas strādājošas lampas!). Apgreids ar relejiem baiso starpību
deva.
Relejs veikalā - 2-3Ls, vajag tādus divus, vadi kaut vai Depo nopērc
lokano balto, ar 1.5mm^2 pietiks pilnīgi. Drošinātāja ligzdas kur
pirkt nezinu, teiktu pat ka šrotā pameklēt (Argusos un citos redzamos
vados ieliekamos dikti pārbaudīt, ja drošekli iestiprina skavās kas
izskatās šitā )(  , tad neņemt,  tad labāk vnk uzknieb 2 liekus
kontaktus vadā un tur arī iespraud drošekļus. Spraudņi dabonami tai
pašā Argusā, ņem resnākos.) No akumulatora ņemas +, caur drošinātāju
līdz relejam. Releja vadība - no luktura pienākošā vada, tas kniebjas
pušu, viens gals pie vadības kājas relejam, otrs gals pie jaudas
izejas relejam. Paralēli vads uz otru lukturi. Masu lukturim tad arī
pie viena aizvilkt normālu.

M.