[Autoliste] Re: izbirushie shipi

swolotch swolotch.l at gmail.com
Mon Nov 22 13:18:33 EET 2010

+1, meereni atvelkot, 2 gadu laikaa mazaak par 20% naglu pazuud.

swolotch, censhas nebraukt vairaak par 2 sezonaam ar vienaam un taam pashaam ziemas riepaam, liidz shim ir izdevies - tresho sezonu brauc kaads
cits :)

p.s. 3 litriigam automaatam gan taas naglas taa kaa drusku "nosmirgjeleejas" prieksheejiem ratiem, bet nu vienalga katru reizi ziemaa,
aiznjemoties auto bez naglaam un izbraucot kaut kur aarpus pilseetas, es saprotu, ka tomeer gribu ar naglaam.