[Autoliste] Re: izbirushie shipi

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Nov 22 12:04:44 EET 2010

nupat paardevaam gudjeerus, ar apm pusi sipu. nobraucaam triis ziemas. t.i.,
es divas, tak tresajaa cieniits laulenis un rezultaats na lico. kad visas
tris braucu tikai es - i pec tresas bij tikpatka visas un Jaanja D teetis
prieciigs taas savaaca pabraukties veel un veel. ka jau tapa rakstits - ka
brauksi, ta ar tie birs. vai nebirs. kad uzsalst/uzsnieg - ta var spoleties
lidz nemanjai, pa pliku nevaig - visa maaksla.
maara

Sabaidijāt jūs mani ar saviem bremzēšanas ceļa metriem uz plika ledus.
Tā kā nevaru vēl arvien izšķirties par bezšipi vs šipi, tad tie kuri ir
regulāri braukuši ar šipiem, atbild man uz tād jautājien: cik % no tiem
izbirst pa gadu pārsvarā kreisējot pa mūsu asfaltētajām šosejām un ielām?
Tāds jautājiens tāpēc, ka tajā pašā autorevjū šipenei ar izbirušuiem šipiem
bija daudz sliktāki rezultāti nekā bezšipenei...

nauris
S70