[Autoliste] Re: izbirushie shipi

arc arc at intelectuals.net
Mon Nov 22 12:03:53 EET 2010

Martins wrote, On 2010.11.22. 11:02:
> Neviens?
> Tiesa, šipoju pats, jau mazliet brauktas, tāpēc nācās ar urbīti iziet
> pa caurumiem. Nobraucu nepilnu sezonu. Braucu prātīgi (jautrajos gados
> tika strādāts pie riepu šipošanas un tad nācās redzēt durikus, kas
> nāca pēc pusdienas atpakaļ ar tekstu riepa brāķis, puse šipu ārā.
> Spolēt mazāk vajag un jaunai riepai ļaut piebraukties, arī pēc tam
> neārdīties, tad jau būs labi...).  Otrkārt pārvācos uz "vasarenēm"

nuuu, ari atkariigs no riepas materiaala. kas mums savulaik bija
miikstaas shipojamaas? ja neskaita barumus, tad ug500 laikam?

taam toch plakaniski izfreezeejot paaris km bij puse shipu laukaa. betnu
nekas, peectam vareej saliimeet jaunus, tie gan naaca laukaa tik ar
krietnu gabalu jau riepas gumijas :-)))

a taa - normaali braucot tieshaam nekas nekur nenaak aaraa,galvenais
nespoleet, jo iipashi uz tramvaja sliedeem :-))

laigan akkal - pagaasziem noshipoju kaukaadas krievu ziemenes,
izmantotas tika peec pilnas programmas - visi shipi vietaa.. tikkai...
jo iipashi taas kas uz paklajilta bija - shipi kaa ar fleksi apgriezti..

> tikko sajutu ka nebūs vairāk sniega/ledus, nevis saskaņā ar LR
> normatīviem. Varu gan to tāpēc, ka vasarenes man General Grabber AT,
> skaitās M+S un ir pat šipojamas (bet ar tām pat sašipotām uz ledus ir

:-)) nujaaa, taa jau ir,ja teu kjerrai ir 4riepu komplekti, katrs
atbilstosham segumam un apstaakljiem, tad protams ka katrs no tiem ari
kalpo labaak/ilgaak :-)) tikkai gumija jau noveco shaakaataa.
betnu taadi nmanjaki ir retums :-)))

=)
arc