[Autoliste] Re: izbirushie shipi

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Nov 22 11:02:57 EET 2010

Neviens?
Tiesa, šipoju pats, jau mazliet brauktas, tāpēc nācās ar urbīti iziet
pa caurumiem. Nobraucu nepilnu sezonu. Braucu prātīgi (jautrajos gados
tika strādāts pie riepu šipošanas un tad nācās redzēt durikus, kas
nāca pēc pusdienas atpakaļ ar tekstu riepa brāķis, puse šipu ārā.
Spolēt mazāk vajag un jaunai riepai ļaut piebraukties, arī pēc tam
neārdīties, tad jau būs labi...).  Otrkārt pārvācos uz "vasarenēm"
tikko sajutu ka nebūs vairāk sniega/ledus, nevis saskaņā ar LR
normatīviem. Varu gan to tāpēc, ka vasarenes man General Grabber AT,
skaitās M+S un ir pat šipojamas (bet ar tām pat sašipotām uz ledus ir
piiii)...

M.