[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

Martins martini.zupa at gmail.com
Sun Nov 21 23:11:15 EET 2010

Saac ar to ka nomeeri cik V aiziet liidz spuldzei. Daudz daudz daudz
daudz daudz daudz dod tas, ka tur aiziet kaut kas drusku virs 12V.
Pagaidām vienīgais auto, kuram nevajadzēja neko darīt ar vadiem, bija
A6, kura man vairs nav, pārējiem visiem tika vilkts vads no
akumulatora, drošinātājs ķēdes sākumā un pie luktura releji (viens
tuvajiem, viens tālajiem). Un nekādus naitbreikerus nevajag vairs...
Pie tāda setupa arī naitbreikeri un citi breikeri svila ārā 2-3 mēnešu
laikā...

M.