[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

KPL kpl.listes at gmail.com
Sun Nov 21 22:45:29 EET 2010

ko noziimee daargaaki.
H4 naitbreikeri maksaa 8.50 gabalaa peerkot statoilaa - vai 11Ls par
divaam, peerkot k-rautaa piemeeram. Tas noziimee ka kautkur jaabuut
veel leetaak. 11Ls par divaam man galiigi neskjiet nu aarpraatiigi
daargi.

Man gan vinji tur tikai veesturisku iemeslu deelj, reaali nekur nav
jaabrauc kur baisu gaismu vajadzeetu.

--
KPL