[Autoliste] Re: Kvēlsveču skrūvēšana

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Fri Nov 12 00:35:36 EET 2010

Kopš atklājām "Kā allaž tehnoloģijas" servisu Ziepniekalna ielā 2 - tā
problēmas ar servisa attieksmi ir zudušas. BTW - tur rindas uz riepu maiņu
nav vispār! :)

Ja nu kas - var atsaukties uz mani :D

P.S. Spriežot pēc Kemi atbildes - tas visticamāk bija servisa pieņēmējs
Viktors. Izskatās, ka viņam krīze vispār neiestājās. Ja nu tomēr kāds
noriskē doties uz Kemi (no kura arī mēs notināmies), tad prasiet vai nu
Sergeju vai Zigi - tie vēl ir sakarīgie servisa pieņēmēji.

/Reinis