[Autoliste] Re: Kvēlsveču skrūvēšana

Gints gintsk at inbox.lv
Thu Nov 11 20:15:22 EET 2010

Jo karstāks, jo lielākas izredzes, ka viss notiks gludi. Citreiz pat
varbūt ir lietderīgi motoru nedaudz pārkarsēt.

Par attieksmi - šitādu pat nesen piedzīvoju Laneks riepu servisā pretī
botāniskajam:
-....es gribētu 3 mašīnām riepas pārmontēt
-[nelaipni] arā ir dzīvā rinda
-vai nevarētu sarunāt laiku
-[lepni un nelaipni] brīva vieta ir pēc 2 nedēļām
Aizbraucu kvartālu tālāk uz Noti, kur servisa pieņēmējs aizgāja uz
remzonu un fiksi pārkombinēja, ka 2iem auto riepas nomainijām nākamajā
stundā!

GintsK