[Autoliste] Re: Vasaras riepu glabaashana

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Nov 3 20:34:34 EET 2010

On 2010.11.03. 20:11, Juris Knakis wrote:
> Hmm, es savaa praksee tiku izmantojis 2 variantus:
> a) nonjem ratus, nomazgaa ar uudentinju , nozhaavee un saliek garaazhas
> pagrabaa guljus vienu virs otras, ieprieksh nolaizhot spiedienu uz
> kaut kaadaam
> 0.9 ...1.0 atm. Starp diskiem liku kaut kur ellee atrastas alumiinija
> bljodas -
> lai negulj "gumija uz gumijas" .
> b) kad pagrabaa nebija vietas, izmantojaam dzelzs trubu shkjeersaam
> garaazhai zem jumta,
> uz taas saveeraam nomazgaatus un nozhaaveetus ritenjus, ieprieksh
> nolaizhot spiedienu.
> [...]
Spriežot pēc internetā redzētajiem ieteikumiem, tad riepas ir tik vārgi
izstrādājumi, ka pat paskatīties virsū nedrīkst, bet par spēju nest auto
vispār nevar būt ne runas. IMHO visi ieteikumi par to
horizontālumu/vertikālumu ir pilnīgi pie kājas, ja vien riepas ir uz
diskiem un nav tukšas.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn