[Autoliste] Re: Vasaras riepu glabaashana

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Nov 3 20:11:30 EET 2010

 Hmm, es savaa praksee tiku izmantojis 2 variantus:
 a) nonjem ratus, nomazgaa ar uudentinju , nozhaavee un saliek
 garaazhas
 pagrabaa guljus vienu virs otras, ieprieksh nolaizhot spiedienu uz
 kaut kaadaam
 0.9 ...1.0 atm. Starp diskiem liku kaut kur ellee atrastas alumiinija
 bljodas -
 lai negulj "gumija uz gumijas" .
 b) kad pagrabaa nebija vietas, izmantojaam dzelzs trubu shkjeersaam
 garaazhai zem jumta,
 uz taas saveeraam nomazgaatus un nozhaaveetus ritenjus, ieprieksh
 nolaizhot spiedienu.
 Notrmaali staaveeja un peec tam kalpoja ... Esmu redzeejis arii
 konstrukciju ar trubu
 nelielaa garaazhaa, zemu, staav 2 "aazhi" uz griidas, riepas uz
 tubas, truba ar galiem uz
 "aazhiem", auto, kad iebraukts garaazhaa, ar kapotu pabrauc zem
 riepaam. HVZ, kaa labaak ...
 Ruu