[Autoliste] Re: lielie mopeedi

Rich richlv at nakts.net
Fri Oct 22 13:54:40 EEST 2010

On 10/22/10 10:15, - Prichomzs - wrote:

> [...]
>     par cik ~ pirki ? lai gan 100latu bremzhdisks izklausaas bish
>     saapiigi :)
>

>     --
>       Rich
>
> --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> Mans tapa njemts LT. Lai ari esmu skeptisks pret turienes piedaavaajumu,
> shoreiz izskataas ka ir nospiideejis. Kopaa ar visaam regjistraacijaam
> ka tik nebija ap 1 kLs. Gads manam kaukaads 2k2 laikam. Ja skaties
> njemt, tad zini, ka liidz 2004 gadam ir ar karbuuzi un no 2004 ir ar

hmm, no 2004. ? ta no 2007. ir kaut kaada cita shprice veel arii ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_XL125V_Varadero#Since_2007

> shprici. Peedeejais ir mazliet asaaks. Savaadaak izmainjas plastmasaas.
> Un jaa shis bija vieniigais no 125niekiem kas ari izmeeros ir kaa mocis.

ja pareizi sapratu, 5-aatrumu manuaalaa ?

> Leetaaka alternatiiva shim vareetu buut Yamaha TDR
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/honda/godll.html

links gan uz varadero iemeties, bet ok, domu sapratu :)

> Bet par taas remontiem es nezinu neko ..
>
> Principaa. Tu peerc manu un es skatos jaunaaku :D

hr. pa neceljiem nodziito un apskraapeeto ? :D
vispaar jau es taa iisti nezinu, vai man nauda ir. jaapaskataas, bet gan
jau nav :>

--
  Rich