[Autoliste] Re: lielie mopeedi

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Fri Oct 22 10:15:11 EEST 2010

2010/10/22 Rich <richlv at nakts.net>

> Jap. Ir man mazaa Varadera.
>>

> ahaa. mezhu padauziishanaas iespeeja ir ljoti vilinosha...
> par cik ~ pirki ? lai gan 100latu bremzhdisks izklausaas bish saapiigi :)
>

> --
>  Rich

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mans tapa njemts LT. Lai ari esmu skeptisks pret turienes piedaavaajumu,
shoreiz izskataas ka ir nospiideejis. Kopaa ar visaam regjistraacijaam ka
tik nebija ap 1 kLs. Gads manam kaukaads 2k2 laikam. Ja skaties njemt, tad
zini, ka liidz 2004 gadam ir ar karbuuzi un no 2004 ir ar shprici.
Peedeejais ir mazliet asaaks. Savaadaak izmainjas plastmasaas. Un jaa shis
bija vieniigais no 125niekiem kas ari izmeeros ir kaa mocis.

Leetaaka alternatiiva shim vareetu buut Yamaha TDR
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/honda/godll.html
Bet par taas remontiem es nezinu neko ..

Principaa. Tu peerc manu un es skatos jaunaaku :D

--
Prichomzs
Honda Varadero