[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Oct 22 11:47:30 EEST 2010

  On 22.10.2010 11:31, arc wrote:

> nta, peec mailu taudzuma shamaa topikaa skjiet ka viss jau izrunaats
> 10x :-) betnu tomeer...
>
> kas ved tos masterus - ulbrokas riepservis vaij note - nezinu :-))
> iespeejams abi. iespeejams kopaa.
> a par to miikstumu - nu protams ds2 vaij icenavi vaijkasturveel buus
> miikstaaka jebkuraa gadiijumaa- miikstaa frikcijas riepa ir un paliek
> cita svara kategorija :-))))
>
> aanu un no maasteriem taas riktiigmiikstaas savulaik bij h2 :-))
>  betnu iespeejams, viss mainaas.
Nu bet šorīt vasarenes neder! Mierīgi laid vaļā sajūgu bez gāzītes un
gandrīz nekas nenotiek, ieliec otrajā stipri zemākā ātrumā nekā
brīvgaitai nepieciešams un in tad viņš tur spolējas pats. Brr, uz
jūrmalenes ar 70 km/h un bažām par ierakstīšanos Mūkupurva līkumā. Pa
ceļam saskaitīti 3 wannabe drifteri - nu jau kājāmgājēji.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn