[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

arc arc at intelectuals.net
Fri Oct 22 11:31:11 EEST 2010

gintsk at inbox.lv wrote, On 2010.10.20. 13:27:
> arc, vai es pareizi saprotu, ka masterus velk iekšā Note? Vismaz vienmēr
> manīju tās vairumā un pirku tieši tur.
> Pirms divām dienām viņu kantorī aptustīju gumiju visai Masteru rindai:
> _akmens_!

nta, peec mailu taudzuma shamaa topikaa skjiet ka viss jau izrunaats 10x
:-) betnu tomeer...

kas ved tos masterus - ulbrokas riepservis vaij note - nezinu :-))
iespeejams abi. iespeejams kopaa.
a par to miikstumu - nu protams ds2 vaij icenavi vaijkasturveel buus
miikstaaka jebkuraa gadiijumaa- miikstaa frikcijas riepa ir un paliek
cita svara kategorija :-))))

aanu un no maasteriem taas riktiigmiikstaas savulaik bij h2 :-))
  betnu iespeejams, viss mainaas.

> Var jau būt ka stendā bija kaut kādas aizpērnās.
> Bet esmu pārliecināts, ka viņas bija sūdīgas jau divus gadus pirms tam.
> Es tajās iegrābos vai nu 2005 vai 2006. gadā, mans darugs tādus akmeņus
> nopirka ar gada nobīdi.
>
> Par ķīniešu savukārt. Kamēr man mainīja riepas, Autobildā laikam atradu
> salīdzinājumu starp sakarīgām lietotām ziemenām un jaunām Ls22 maximas
> riepām. Secinājums bija, ka ir pārsteidzoši labi.
> Vienkārši ar kritisku pirkstu ir jātausta gumija.

tas gan :-))

=)
arc