[Autoliste] Re: briketes

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Oct 22 11:39:49 EEST 2010

saakumam - alksnis ar priedi ar ne tuvu nestaav. pirmais ir viena no
krutaakaam malkaam, otrais - viena no suudiigaakajaam. kad veel ar malku
kurinaajaam, pirkam divas masiinas - tos zilinjus (nu es nez cik tie ir
steri vai kubikmetri) vecos, taga 2-3 tonnas brikesu. nav korekti
saliidzinaat, jo kareizi pedejas divas ziemas ar briketeem un taas bij
aukstas. veel iereekini, ka ienest maajaa ir kaa divus pirkstus... panem
maisinju un ienes, ne kimereejies ar malcinju, kurai mizinjas un kas veel
-pats zini.
maara

kaadam ir nojausma, cik taada tonaa brikeshu aizstaaj kubikmetrus
priedes(alkshnja) malkas?
nu tb. kaa mainaas izmaksas saliidzinajumaa ar malku.
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti, maaja ar vecu malkas centraalapkures kraasni
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan

2010/10/22 Martins <martini.zupa at gmail.com>:
> Nnnez. Kārtīga centrālapkures krāsns pagrabā n'stuff.....

Sadegshanas

un