[Autoliste] Re: briketes

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Oct 22 11:35:51 EEST 2010

kaada kraasns. maneejaa var ari akmenjogles baazt, bet maasai ir taada pat
peec paskata kaa maneeja, tikai tris reizes lielaaka un tikpat reizu
daargaaka un newaterfords - tajaa nedriikst pat ozolu baazt, ta ar manuaalii
uzrakstiits.
maara

Tiiru ozolkoku kurinaat cik nu zinu kraasnij gan par labu nenaak
Sadegshanas temperetuura - augstaaka.