[Autoliste] Re: kādam kompresoru gali nav?

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Oct 22 10:01:57 EEST 2010

> Sīkretu tur nav. Vienkārši jāsaprot, ka pie tādiem rpm klanis
> ar virzuli rada
> kādas 5-6 tonnas inerces spēku. Pie 9000 tas 18000reizes minūtē
> maina
> virzienu (300 reizes/sekundē!). Tas viss protams rezultējas milzu
> berzē, un
> resursā, kas tuvs 0. Tā vienkārši nebūvē. Nu varbūt turbo
> dragsteriem, kur
> resursam ir jābūt pāris kilometri.
>  Es pat teiktu, ka šis arī negriezās 9k. Vienkārši tahometrs
> bija krievu vai ķīniešu.
> [...]
 Principaa viss pareizi, turklaat  pieredze raada, ka forseejot
 dzineeju iespeejami
 lielaakiem apgriezieniem, reaali pielietojamo apgriezienu diapazons
 neizbeegami
 sashaurinaas :-(
 406 dzineejiem saakotneeji bija nepilni 2.3 litru tilpums, tagad jau
 nonaakushi liidz
 2.7 ltr, ir laikam pat 3.0 litru varianti. Bet taa kaa dzineejs nav
 augstu forseets,
 jo Krievijaa jaaorienteejas uz pieejamas kvalitaates degvielu, tad
 arii jaudas un
 griezes momenta lielumi ir visai pieticiigi ...
 Ruu