[Autoliste] Re: kādam kompresoru gali nav?

GintsK gintsk at inbox.lv
Thu Oct 21 10:08:08 EEST 2010

Sīkretu tur nav. Vienkārši jāsaprot, ka pie tādiem rpm klanis ar virzuli
rada kādas 5-6 tonnas inerces spēku. Pie 9000 tas 18000reizes minūtē
maina virzienu (300 reizes/sekundē!). Tas viss protams rezultējas milzu
berzē, un resursā, kas tuvs 0. Tā vienkārši nebūvē. Nu varbūt turbo
dragsteriem, kur resursam ir jābūt pāris kilometri.
Es pat teiktu, ka šis arī negriezās 9k. Vienkārši tahometrs bija krievu
vai ķīniešu.
Tā arī ir šitam ir ļoti labi, ja max jaudu varētu dabūt pie 6500. Tas
būtu ļoti ok priekš 92mm gājiena. Nu un cik vajag griezt virs max
jaudas? 500...1000 apgriezienus. Esmu redzējis tikai vienu motoru, kam
bija nozīme griezt vairāk par +1500.
---
A cik 406 ir tilpums? 2.7L? Tad jau 300Nm ir ļooti pieticīgi likta latiņa.

GintsK