[Autoliste] Re: lielie mopeedi

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Oct 21 21:30:56 EEST 2010

2010/10/21 Mārcis Priede <morsitis at gmail.com>

> [...]
> veejam... itogo aizbraukt garaam fuurei uz robezhas ar neiespeejami.
> Diezgan daudzi pavelkaas uz Aprilia rs125 - bet tas jau ir mazais "baiks" -
> Tavaa gadiijumaa gan tas buutu braucamais tikai uz galvaspilseetu.
>
> Prichomzs lieto Honda Varadero 125ccm - aptuveni 4 paaudzes jaunaaku
> tehniku, to vinjsh pats vareetu nokomenteet. BET tas vareetu buut
> vispareizaakais mociic, ko ieteikt. I pa celju var pabraukt i mezhaa
> padauziities :)
>
> Morsitis - bai gribaas celjojumu moci ar 1,3l motoru un automaatisko

Jap. Ir man mazaa Varadera.
Iesaakumaa skatijos uz Apriliju, bet praatiigi cilveeki atrunaaja ar tekstu
- nekur nepabrauksi.
Peec vienas sezonas varu droshi apgalvot, ka labi, ka paklausiju. Kr. Barona
iela bez saapeem robezhaas 50-70 km/h visaa taas garumaa, uz laukiem pa
grantovku, no balozhiem uz Olaini pa shortkatu gar purvu da i pa jelgavshosi
var braukt. Principaa universaals. Saakumaa biju bish pesimistisks, bet nu
tieshaam pa LV neko citu iisti nevar.
Pirkts tapa pavasarii. Nomainiitas elljas, pievilkta kjeede, nomainiitas
kolodkas un tas apmeeram viss. Vienreiz nozagts, atguuts. Vienreiz kritis
pie kaadiem 50 km/h. Attieciigi apskraapeets. Bet savaadaak viss labi. A!
Jamaina priekshas bremzhu disks un tas maita daargs. Jauns kaadi 80 Ls ja
suuta no figzinkautkurienes. Vai 120,- ja pasuuta Riigaa.
Pateerinjsh ... hm. 9 Ls uz weekendu leeju un nekad neizbraucu sausu. Bet
principaa kautkas ap 3-4.5 litri uz simtu.
Jauda? Njam. Pilseetaa ir labi. Nav taa, ka rakjete, bet kaa
transportliidzeklis der. Arpus pilseetas skarbaak. Esmu apdzinis paariiti
fuures. Taa kaa vareet var. aatrums kaukas lidz 110. Nu var ari bish taalaak
aizvilkt, bet tas jau redlainaa ....
Taa kaa man A kategorijas nav tad shis pagaidaam arii paliks. Da i meerkjis
peerkot bija sagaadaat vienu vasaras transportu, kas neko nerij un var aatri
pa pilseetu vandiities. Landrovers tam taa iisti neder :D

> -- Prichomzs

Honda Varadero
S60
AR 156