[Autoliste] Re: lielie mopeedi

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Oct 21 21:08:15 EEST 2010

Morgen!
Apriilja Zirgs ir ljoooooti liels mopeeds :) Ar to vairs ar "B"
kategoriju nepabrauksi... Starp citu vai Rich ir ticis pie
autovadiitaaja aplieciibas?? :) Ja nee, tad Tu ar neko lielaaku par
49ccm vai 45km/h nedriiksti braukt. Un arii Tad veel ir vajadziiga
"M" (nejaukt ar traktora) kategorija.

Ja ir "B" burtinjsh tiesiibaas - tad var mekleet < = 125ccm mopeedu,
ar max 15Hp. Izveeles iespeejas ir ljoti plashas, gan motorolleriem
gan mazajiem mochiem. Man bija Suzuki Virago 125ccm - tieshi taa lai
vienu meenesi braucot ar to  atcereetos, kaa tas ir braukt ar moci pa
pilseetu.  Starppilseetu braucieniem jams iisti nedereeja.. max
aatrums 105km/h - pa veejam... itogo aizbraukt garaam fuurei uz
robezhas ar neiespeejami.
Diezgan daudzi pavelkaas uz Aprilia rs125 - bet tas jau ir mazais
"baiks" - Tavaa gadiijumaa gan tas buutu braucamais tikai uz
galvaspilseetu.

Prichomzs lieto Honda Varadero 125ccm - aptuveni 4 paaudzes jaunaaku
tehniku, to vinjsh pats vareetu nokomenteet. BET tas vareetu buut
vispareizaakais mociic, ko ieteikt. I pa celju var pabraukt i mezhaa
padauziities :)

Morsitis - bai gribaas celjojumu moci ar 1,3l motoru un automaatisko
kaarbu... ;)
--
Aprilia Pegaso 650ccm
kTm Duke II 625ccm