[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Raimonds_V krani at inbox.lv
Thu Oct 21 08:25:54 EEST 2010

nu tu pavilki uz kaut ko pavisam extreemu...DD
bet iisteniibaa, ja aizodomaajas, tad latvija reguleejot savu ekonomiku
Latvija nav taalu no shiim lietaam... ekonomiskaa deportaacija veeroja
lidostaa katru dienu, statistika to apliecina. nemaz nerunaajot par
sociaalo slaanju iemiidiishanu dubljos.

ramonz