[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

gintsk at inbox.lv gintsk at inbox.lv
Wed Oct 20 11:49:09 EEST 2010


 Traktorriepa otrajā gadījumā bez mikstas gumijas tikai rok un
 frēzē. Asi, reti cieti klucīši darbojas tiesi kā frēze. Frēze
 palīdz vien ierakties dziļāk. Vajag mīkstas lameles, lai ir
 berze, kas ceļ ārā no bedrītes...
 Pāgājušajaā ziemā biju pārsteigts par saviem vecajiem
 gislavediem NF3. Reāli sadilusi, noapaļotām visām lameļu
 kantītēm. No visriebīgākās vietas (zemākā/pieputinātākā)
 pagalmā tiku ārā bez sniega lāpstas un stumšanas.
 Līdzcilvēkiem atkārās žokļi! :)
 Darba auto toties jaunas viduseiropas "frēzes" - smukas, ar kaut
 kādām lamelēm - netiku pat izkustēties no neslīdzināmi labākas
 vietas pagalmā. Bija gan jārok gan jāstumj. Paldies
 līdzcilvēkiem!
  Atšķirība ir vien gumijā un bortu mīkstumā..
 Runa ir par to dienu, kad bija vistrakāk piesnidzis Rīgā.
 Masteriem gumija ziemai ir nederīga. IMHO labāk nopirkt
 ķīniešus, kam kaut cik mīkstāka gumija.
 GintsK
 =====================
  Quoting *Karlis <karlisd at gmail.com>*:
> Elementaari - pilseetaa - uz ledus un sabraukta ledaina sniega - lai
> nenoskrietu no celja un turpinaatu braukt, vajadziiga sakjere
> (miiksta gumija + liiposhaas lameles = ledusriepa / radzes).
>  Laukos vai pilseetaa, kad no celja jau nost (sakjere nav
> notureejusi) - vajag raktspeeju (dzilju prokji lieliem kluchiem,
> izturiigu gumiju = traktorriepa).
> 
>  janis.prusis at riga.lv wrote:
>  > Neesmu iedziļinājies, ko nozīmē katrs termins, man tas nav
> būtiski.
>  > Saķere bija laba un cauri kupenām varēja izbraukt perfekti.
>  >
>  >
>  >
>  > Jānis
>  >
>  >
>  >
>  >
> ------------------------------------------------------------------------
>  >
>  > *From:*
> autoliste-bounces+janis.prusis=riga.lv at lists.autoliste.lv
>  >
> [mailto:autoliste-bounces+janis.prusis=riga.lv at lists.autoliste.lv]
> *On
>  > Behalf Of *GintsK
>  > *Sent:* Tuesday, October 19, 2010 10:31 PM
>  > *To:* Viss par un ap auto!
>  > *Subject:* [Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3
>  >
>  >
>  >
>  > A vot rakšanas/frēzēšanas spēja galīgi nav tas, kas velk
> uz priekšu.
>  > Veco laiku ziemas riepas (piem krievu) arī varēja 
> izfrēzēt caurumu
>  > zemē. Sāls ir citur - berzē. Tas ir tas, ko vajag. Lai
> riepa nevis
>  > izkārpītu dziļāku caurumu jau tā sliktā situācijā, bet
> gan pateicoties
>  > labai saķerei izbaruktu no iespolētās vai iekausētās
> bedrītes laukā.
>  > Esmu pārliecināts, ka pirmo lomu šai jautājumā spēlē
> gumijas sastāvs,
>  > otro - lameļojums, trešo - varbūt protektora zīmējums.
>  >
>  > GintsK
>  > ============================
>  >
>  >
>  > On 2010.10.19. 9:40, janis.prusis at riga.lv
  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20101020/66501be2/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list