Traktorriepa otrajā gadījumā bez mikstas gumijas tikai rok un frēzē. Asi, reti cieti klucīši darbojas tiesi kā frēze. Frēze palīdz vien ierakties dziļāk. Vajag mīkstas lameles, lai ir berze, kas ceļ ārā no bedrītes...<br />Pāgājušajaā ziemā biju pārsteigts par saviem vecajiem gislavediem NF3. Reāli sadilusi, noapaļotām visām lameļu kantītēm. No visriebīgākās vietas (zemākā/pieputinātākā) pagalmā tiku ārā bez sniega lāpstas un stumšanas. Līdzcilvēkiem atkārās žokļi! :)<br />Darba auto toties jaunas viduseiropas "frēzes" - smukas, ar kaut kādām lamelēm - netiku pat izkustēties no neslīdzināmi labākas vietas pagalmā. Bija gan jārok gan jāstumj. Paldies līdzcilvēkiem!<br /> Atšķirība ir vien gumijā un bortu mīkstumā..<br />Runa ir par to dienu, kad bija vistrakāk piesnidzis Rīgā.<br />Masteriem gumija ziemai ir nederīga. IMHO labāk nopirkt ķīniešus, kam kaut cik mīkstāka gumija.<br /><br />GintsK<br />=====================<br /><br /> <br /> <div class="noTransl">Quoting <strong>Karlis &lt;<a href="mailto:karlisd@gmail.com">karlisd@gmail.com</a>&gt;</strong>:</div> <blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Elementaari - pilseetaa - uz ledus un sabraukta ledaina sniega - lai nenoskrietu no celja un turpinaatu braukt, vajadziiga sakjere (miiksta gumija + liiposhaas lameles = ledusriepa / radzes).<br /> Laukos vai pilseetaa, kad no celja jau nost (sakjere nav notureejusi) - vajag raktspeeju (dzilju prokji lieliem kluchiem, izturiigu gumiju = traktorriepa).<br /> <br /> janis.prusis@riga.lv wrote:<br /> &gt; Neesmu iedziļinājies, ko nozīmē katrs termins, man tas nav būtiski. <br /> &gt; Saķere bija laba un cauri kupenām varēja izbraukt perfekti.<br /> &gt; <br /> &gt;  <br /> &gt; <br /> &gt; Jānis<br /> &gt; <br /> &gt;  <br /> &gt; <br /> &gt; ------------------------------------------------------------------------<br /> &gt; <br /> &gt; *From:* autoliste-bounces+janis.prusis=riga.lv@lists.autoliste.lv <br /> &gt; [mailto:autoliste-bounces+janis.prusis=riga.lv@lists.autoliste.lv] *On <br /> &gt; Behalf Of *GintsK<br /> &gt; *Sent:* Tuesday, October 19, 2010 10:31 PM<br /> &gt; *To:* Viss par un ap auto!<br /> &gt; *Subject:* [Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3<br /> &gt; <br /> &gt;  <br /> &gt; <br /> &gt; A vot rakšanas/frēzēšanas spēja galīgi nav tas, kas velk uz priekšu. <br /> &gt; Veco laiku ziemas riepas (piem krievu) arī varēja  izfrēzēt caurumu <br /> &gt; zemē. Sāls ir citur - berzē. Tas ir tas, ko vajag. Lai riepa nevis <br /> &gt; izkārpītu dziļāku caurumu jau tā sliktā situācijā, bet gan pateicoties <br /> &gt; labai saķerei izbaruktu no iespolētās vai iekausētās bedrītes laukā. <br /> &gt; Esmu pārliecināts, ka pirmo lomu šai jautājumā spēlē gumijas sastāvs, <br /> &gt; otro - lameļojums, trešo - varbūt protektora zīmējums.<br /> &gt; <br /> &gt; GintsK<br /> &gt; ============================<br /> &gt; <br /> &gt; <br /> &gt; On 2010.10.19. 9:40, janis.prusis@riga.lv </blockquote><br /> <br /> <div id="sig"><br /> -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv</div>