[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Wed Oct 20 10:00:12 EEST 2010

2010/10/20 Karlis <karlisd at gmail.com>

> Elementaari - pilseetaa - uz ledus un sabraukta ledaina sniega - lai
> nenoskrietu no celja un turpinaatu braukt, vajadziiga sakjere (miiksta
> gumija + liiposhaas lameles = ledusriepa / radzes).
> Laukos vai pilseetaa, kad no celja jau nost (sakjere nav notureejusi) -
> vajag raktspeeju (dzilju prokji lieliem kluchiem, izturiigu gumiju =
> traktorriepa).
>
> --
> Kaarlis

Nu tad jau vis kruta :D Masterenes ar shipiem :D
Par lamelju shlamelju riepaam man ir savs viedoklis. Pilseetaa, shosejaa
lani, bet dziljaakaa sniegaa neraadies. Tas gan neattiecas uz pilnpiedzinju
... Tiguanam taadas bij labas, ko nevareetu teikt par A4. Nekur protams
neieseedos, bet taa kautkaa shobriid sajuutas taadas ka baisaa paarlieciiba
nebija. Taas bij kaukaadas Mishelin kaa vienam, taa otram.

--
Prichomzs
Honda Varadero