[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Oct 20 09:54:18 EEST 2010

Elementaari - pilseetaa - uz ledus un sabraukta ledaina sniega - lai nenoskrietu no celja un turpinaatu braukt, vajadziiga sakjere (miiksta gumija + liiposhaas lameles = ledusriepa / radzes).
Laukos vai pilseetaa, kad no celja jau nost (sakjere nav notureejusi) - vajag raktspeeju (dzilju prokji lieliem kluchiem, izturiigu gumiju = traktorriepa).

Kaarlis