[Autoliste] Re: Zobsiksna - sadalenes reguleshana

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Oct 15 09:57:00 EEST 2010

Beeda taada, ka uz klokjenes zobratinja metku nav (kaa ir, piem, 1.6 motoram), vismaz aarpusee. Iekshpusee kaut kas metkai liidziigs ir, bet laikam nav metka, turklaat vinju reguleeshanas procesaa neredz. Ir tikai pusmeenestinja vieta.

Hmm, ciitiigaak ieguugleejot visaadi briinumi raadaas par dazhaadaam metkaam (vienaada sadalene dazhaadiem motoriem, un visas metkas saziimeetas)... Naaksies vien rakt jeedzigu manuaali. Katraa zinjaa atgaazes bija ok un peec iiiiiiilgu puulinju rezultaatiem uz gadu ir miers :) :) :) Sveetlaime :)
Tagad tikai siikumi palikushi. Piemeeram, kaarbas mainja AT-> manuaalaa :)

Arnis Zagorskis wrote:

> man diizelim ar svulaik bija situaacija -iedevu chalim zobsiksnu
> mainiit, zvana - zin, tev klonjene pa vienu zobu agraak staav nekaa
> vajadzeetu peecmetkaam, ko daram ar jauno siksnu - liekam kaa bija, vaij
> kaa vajag ;) dabiig a braucu skatiities un izmeegjinaajaam gan taa , gan
> shitaa :-)))) beigaas laikam palika "kaa bija" , peec 3gadiem izpuuta
> galvas bliivi ;> tagad saliku visu "kaa vajag" ;>

a kaa var 3 gadus tureeties???

--
Kaarlis