[Autoliste] Re: Zobsiksna - sadalenes reguleshana

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Thu Oct 14 23:55:24 EEST 2010

Karlis wrote, On 2010.10.14. 10:51:
> Sveiciens!
>

> Peec zobsiksnas mainjas noveerots stingrs jaudas zudums, uzraaviena nav,
> pie 100km/h pedaalis ir gandriiz griidaa... Visaadi citaadi viss skaisti
> - ne shkjauda, ne klepo ne pastiprinaati vibree... Doma, ka par kaadu
> zobinju ir nepreciizi uzlikts - atziime pret pusmeenestinju nebij mega
> preciiza (plata). Motors Honda D14A1

imho nau ko ziileet uz kuru pusi, manuaali rokaa un paarbaudiit _visas_
metkas. "platas" gadijumaa vienmeer buus iespeejamaa nobiide tikai uz
vienu pusi taapat ;)

man diizelim ar svulaik bija situaacija -iedevu chalim zobsiksnu
mainiit, zvana - zin, tev klonjene pa vienu zobu agraak staav nekaa
vajadzeetu peecmetkaam, ko daram ar jauno siksnu - liekam kaa bija, vaij
kaa vajag ;) dabiig a braucu skatiities un izmeegjinaajaam gan taa , gan
shitaa :-)))) beigaas laikam palika "kaa bija" , peec 3gadiem izpuuta
galvas bliivi ;> tagad saliku visu "kaa vajag" ;>

=)
arc