[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Fri Oct 15 09:11:37 EEST 2010

Morgen!
drusku piekritīšu Gintam! dabūju manojumā ar Begemotu H4 laikam...
jaunas jau viņas nebija protams, bet nu proķis un radzes iekšā bij
daudz.. tb izskatījās cerīgi un pat diezgan labi, tikai ne vella uz
ceļa neturējās, da i pie sevis pagalmā iebraukt nevarēju, tb uzsākt
pret kalniņu bij uzdevums ar 3 mainīgajiem...
tad man viņas sadalījās pirmreizinātājos - 2 dienu hronika - uzmetās
pumpa, tad izlīda kordi pa visu bortu.. (vismaz ES to riepu pret
apmalītēm nebiju sitis)!
Vai tas bij likumsakarīgi, vai secīgi, bet tas pats piemetās vēl
vienai riepai, tikai ar vienas dienas nokavēšanos..

Nācās nopirkt jaunas Nokian Hkpl4 - ar identisku proķi!
neeeeeeeeeenormāla starpība! autiņš uz ceļa, sniegā un uz ledus kļuva
braucams! un ievērojami klusāks.
Te var redzēt jaunas nokian darbībā - http://www.youtube.com/watch?v=sOL_tqAB_sI

Morsitis - begemots jau uz naglām