[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Gints gintsk at inbox.lv
Thu Oct 14 23:54:04 EEST 2010

  Hi,

Man ar Masteriem ir dua-la pieredze. Ka-dreiz pirmajos gados vin,i
bl,a-va, ka pielietota Nokias ziemas gumija un laikam bija ari-.
Bet tad pa-ris gadus ve-la-k riepa bija pilni-gi neka-da, - tad jau
sta-sts par gumiju bija atkla-ta batonu spraus(ana ausi-s...
Neture-ja-s, gumija cieta, radzes ta- pat neture-ja-s ieks(a- un dila
lopa-...

Protektors - tam nav prima-ras nozi-mes. Galvenais ir gumija!

I-sa-k padoms ir - ar kritisku pirkstu patausti-t gumijas cieti-bu.
Ieteicami aukstai riepai...

GintsK