[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

arc arc at intelectuals.net
Wed Oct 6 22:58:07 EEST 2010

Martins wrote, On 2010.10.06. 22:35:
> nato militaaristiem skruuveet, ha, lodi pakaljaa dabuusi, ne noskruuvet
> kko  :D  lai gan vispar man nav ne mazaakaas nojausmas par ko runaa, es

nja, nau vairs kaa sendienaas kad no kaartiiga militaarista par polshu
vareeja pashu vellu dabuut :(

> tikai darbu un remontu redzu taga.

laimiigais :-)a es pie kaujas ratiem taa ari netieku :( ehhh... tobish
pie skruuveeshanas. un izstaas ka pasaakumam buus kaarteejais "atlikt"

> Tas ko pirki - vinjam ir kkaads markjeejums virsuu, par celtspeeju?

nee, protams ka ne, ar markjeejumu tak viss i 6x daargaaks ;)

> bet ir sasodiiti eerts, viegls. vajag shamo ja par sekundeem gribi
> ciiniities. Citaadi pilniigi pietiek ar teerauda trosi. Ja gribaas
> mazaak jaaties - var puleeto teeraudeni, nemaksaaja dizji daargaak,
> Certex puleetaa 9mm bija baigi labs kompromiss, nav baigi resna un nav
> tik vaarga kaa 8mm.

nujaa, bet to 9mm puleeto jau laikam tik pshaa certexaa maarupee var
dabuut, ne?  lielveikalos jau nekaa resnaaka pa 8 naff ;)
a iipashi mekleet kaukaa nesanaak ;>

=)
arc
vispaar jaalien guleet, citaad krahoborisms naak virsuu