[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Oct 6 22:35:26 EEST 2010

nato militaaristiem skruuveet, ha, lodi pakaljaa dabuusi, ne noskruuvet kko
:D  lai gan vispar man nav ne mazaakaas nojausmas par ko runaa, es tikai
darbu un remontu redzu taga.

Tas ko pirki - vinjam ir kkaads markjeejums virsuu, par celtspeeju?

a taa tie sinteetiskie arii maksaa. plus miinus. un kapriizi shamie arii ir,
apvilkt apkaart kustiem un peec tam ljaut tam strikjim kustus pieliekt pie
zemes nevar, baigi diiraa, kustiem jaalauzjas pasham cauri. un jaamazgaa tas
strikjis, smiltis un zeme vinjaa nedriikt palikt daudz, saberziis.

bet ir sasodiiti eerts, viegls. vajag shamo ja par sekundeem gribi
ciiniities. Citaadi pilniigi pietiek ar teerauda trosi. Ja gribaas mazaak
jaaties - var puleeto teeraudeni, nemaksaaja dizji daargaak, Certex puleetaa
9mm bija baigi labs kompromiss, nav baigi resna un nav tik vaarga kaa 8mm.