[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Oct 6 22:05:10 EEST 2010

Mkey, nu tipa domaaju kaut ko taadu, bez taas automaatikas kas to karabiini
nolocko (pagriez-pavelc-attaisi). Arii esmu kaapis un kjeseleejies, un ar
discipliinu "tuurisms" kaa sportu njeemies, bet ne gluzji to vaig. Vajag kko
shitaadu, prastu:
http://www.certex.lv/lv/karabines-aki-stiprinajumi/karabine-ar-aizslegu__10711
Bet vajag ~5-10t slodzes robezjaas. Kaapeec - taapeec ka es tai karabiinei
galaa ieaakjeeshu sinteetisko trosi, kurai otraa galaa karaasies auto un
vincha. Vaig taa lai var uzvilkt kokaa to auto un karabiine neizjuuk pie
taas slodzes.

Uz depo aizkulshos, vai Kurshiem paskatiit....

M.