[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

rower rower at delfi.lv
Wed Oct 6 20:59:46 EEST 2010

Hello all!

nesen (Wednesday, October 6, 2010, 8:05:56 PM) Martins rakstiija:

M> Taa, pokemonu izgaajieni ir izpildiiti (tas par virsrakstu) :)

tur truukst aiz !!!111 paaris vienc-vienc-vienc-!!
,)

M> Treba: vajag karabiini, automaatisko, celshanai, nopirk, vispaar divas vai
M> triis. Celtspeeja vismaz paaris tonnas. Vajag vakar, "buus peec meenesha"
M> neder, peec nedeeljas der, bet tikai ja goch pendel. Kaadam ir idejas?
M> Certex izliktie ir tikai ar metku "nelietot celshanai" un truukshanas slodzi
M> max 400kg, tas nekam neder. Idejas kas, kur? Moshka "lieli un mazi kraani"
M> zina?

M> M.

stulps jautaajiens - automaatiskaa karabiine - tas ir kas ?
ja tas ir tas aakjis ar rituliiti, tikai aizklapeejams - nu tad
why not mekleet specbodees? pat pusspecbodees, tjipa depo pie
shnjoreem bij taads "bloks 5t", un man domaat tas nav retums.

ja tas ir taspats, ko par karabiineem sauc alponji - nu njem 3-4
gandraa vai kautvai saujaam. katrai ir 25kN sleegtaa veidaa. par
celshanu gan iisti nezinu, bet zinu, ka tietur slodzes parametri
ir "static load" domaati, un petzl baigi testee tos verkjus, lai
neiegraabtos.

rowers, kaapis, liidis un havo bishiit verkjus.