[Autoliste] Re: Volvo V70 '97

arc arc at intelectuals.net
Fri Sep 24 02:09:35 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.09.23. 13:51:
>       ir Subj. ar sekojošiem simptomiem:
>     o pēc kārtējās sajūga pedāļa nospiešanas tas vairs nav atgriezies
>     izejas pozīcijā (tb palicis permanenti nospiests)

oi, vot labi ka saakaat te par sajuugiem :-))) tikkai taga atmineejos ka
pasham megaapraata sajuugaa pavasarii saliets bsk :-))
kopsh shiis proceduuras probleema ar sajuugu vairs nau atkaartojusies, a
ziematanaak, un solaas buut barga ;)

nau kaada ideja kaa to bsk padariit nesasalstoshaaku? bai negribaas
akkal visu jaukt araa, kraut uz galda un mazgaat pa sastaavdaljaam :-))

=)
arc
btw mekleejot vadugalus maajaa atradu 6L pareizaas havoliinaas 15w50
elljas :-))
varu samainiit pret taa pasha brenda 10w40, ja kaadam vajag :-)