[Autoliste] Re: Volvo V70 '97

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Sep 23 13:51:11 EEST 2010

>  ir Subj. ar sekojošiem simptomiem:
>       o pēc kārtējās sajūga pedāļa nospiešanas tas vairs nav
> atgriezies
>  izejas pozīcijā (tb palicis permanenti nospiests)
 =====================
 Hmm, shitam riikam , liekas , ir hidrauliskais sajuuga pievads ...
 Senaakos
 laikos ir bijusi dariishana ar shitaadiem defektiem, allazh bija
 stipri
 pabraukti auto. Toreiz secinaajumi bij sekojosji:
 a) dilst sajuuga "liidzskreejeejdisks" , dilst arii spiedeejdisks;
 b) dilonja rezultaataa spiedeejdiska atsperes "kjepinjas"
 atvirzaas arvien tuvaak izspiedeejgutnim vai kopaa ar to
 (bezatstarpes gultnja gadiijumaa), vienlaikus mainaas plecu
 attieciiba
 pret diafragmas atsperes atbalstu "kurvii";
 c) izmainiitaa "kjepinju" orientaacija palielina speeku, kursh vismaz
 pirmajaa izspieshanas briidii taam jaapieliek;
 d) palielinaatais speeks un attieciigi spiediens darba cilindraa vai
 galvenajaa cilindraa izsauc shkjidruma suuci caur manzheteem, iipashi
 gana nokalpojushaam;
 e) pienaak briidis, kad shkjidruma kljuust par maz, lai tas speetu
 "atgriezt"
 darba cilindra virzuli un pedaali normaalaa staavoklii, pats sajuugs
 turklaat var
 palikt sasleegtaa staavoklii, savukaart pedaalim palikt pie griidas
 paliidz
 servoatspere, kaada sastopama daudziem auto... Apmeeram taa :-)
>       o iepriekšējā sajūga pedāļa nospiešana (tb tieši pirms
> simptoma
>  iestāšanās) esot bijusi jāveic ar lielāku spēku nekā parasti
 ===========================
 Nuuu, tas vispaar sasaucas ar manaam paardomaam, tjipa es njemtu nost
 aatrumkasti, sajuugu, un paarkontroleetu sajuuga diska,
 spiedeejdiska,
 izspiedeejgultnja (vai shitam nav kopaa ar darba cilindru?)
 staavokli,
 arii visu cauruljvadu un galveno cilindru. Principaa peljkjiites
 neesamiiba zem
 auto it kaa nav 100% raadiitaajs, shkjidrumu vareeja "izshaut" arii
 ieprieksh,
 auto kustiibaa esot ...
 Ruu