[Autoliste] Re: Volvo V70 '97

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Sep 23 10:23:30 EEST 2010

Pie iedarbinaata var pameegjinaat viegli pastumt klokji - vai nu buus vai nebuus. No vienas reiziites nekaada lielaa beeda nebuus!
Ja mashiina negrib - nevajag uztiept ;)
Var arii ielikt pirmajaa un meegjinaat pieshkjilt (atceroties, ka auto var lekt uz priekshu). Bez sajuuga braukaat nav beedas, esmu to pat ilgstoshi praktizeejis (uzsaakshana gan tikai tad, ja sajuuga trose beigta - iipashos gadiijumos, bet paareejie robi uz augshu - uz leju - ja nebrauc sportiskaa rezhiimaa - nekaadu beedu, pluudeni un labi).

Kaarlis