[Autoliste] Re: Mazie elljas radiatori

KPL kpl.listes at gmail.com
Wed Sep 15 13:02:58 EEST 2010

> nu apmeeram :-) laigan - ne velti te jau bija kautaajums par spiedieniem. -
> ja tur nav spiediena, tad pietiek ar gumijas shjangu uz hamuta , piemeeram

jeepam automaatdzeseetaajam kaareiz shljauka ar zhnjaugu bija (kas
arii izraadiijaas likumiiga) - taatad laikam spiediena nekaada baisaa
tur nav.

> nure, a lociit tur akkal baisa njemtne, ja jaasaloka vairaak par vienu
> vietu, un ja truba taada resnaaka ;) un ja veel smuki gribaas.
> tur toreiz bij kaukaads dzeses shkjidruma diametrs.

Tak cilveeks par automaata elljas dzeseeshanu runaa, klasiskaa 12mm
trubinja liidz un paari aciim.

> :D nure, labi vien ir ka nesanaaca (btw kas ir cietlode? :-)) ),

Klasiskaa cietlode sudraba baazeeta, kauseejama pie ~600-700 graadiem.
Muusdienaas existee leetaaki varianti, bez sudraba.
Saprotams ka shitaadus lodeet nav vienkaarshi.

> es jau te mineeju kaukad ieprieksh, ka savulaik jauno tehnikju stacijaa
> tikvien kaa vadinjus laikam lodeet iemaacija ;)

Ar parasto alvas lodi trubinjas lodeejaas ka prieks, tur nu nekaada
dizhaa maaksla nebij. Droshvien neizpeetiiji kaa tas jaadara un kauko
dariiji galiigi nepareizi, ja nesanaaca.

Vispaarjau ar parastajiem standarta fitingiem tur lodeejuma laukums
diezgan liels, un lodes slaanis ljoti mazs, varbuut ka var iztikt arii
bez cietlodes, tik ar parasto. Katraa zinjaa man nekad nav izdevies
nevienu taadu lodeeto savienojumu mehaaniski salauzt.

--
KPL