[Autoliste] Re: Mazie elljas radiatori

arc arc at intelectuals.net
Wed Sep 15 12:26:23 EEST 2010

KPL wrote, On 2010.09.15. 11:59:

> [...]

nu apmeeram :-) laigan - ne velti te jau bija kautaajums par
spiedieniem. - ja tur nav spiediena, tad pietiek ar gumijas shjangu uz
hamuta , piemeeram man mazdai kaareiz taa ir realizeeta dzeseeshana -
viens garsh kapara rores liikums priekshaa, pie motora atkal kapara
rore, bet pa vidu uz hamutiem ielikts elestiigs biezsienu gumijas
shljaukas gabals, turhlaat hamuti parastie origjinaalie - ar plakjeneem
sazpiezhamie un nonjemamie.

> gribeeji teikt - neaizmirst uzgriezhnjus uzmaukt, pirms galinju valceeshanas? :D

> kamdeelj?
> Vieniigi savienojumus izmantot tur nebuus paaraak praatiigi, labaak
> buutu tikai lociit.

nure, a lociit tur akkal baisa njemtne, ja jaasaloka vairaak par vienu
vietu, un ja truba taada resnaaka ;) un ja veel smuki gribaas.
tur toreiz bij kaukaads dzeses shkjidruma diametrs.

> Ja jaalodee, tad prasiitos tomeer ar cietlodi, lai vibraacijas kauko

:D nure, labi vien ir ka nesanaaca (btw kas ir cietlode? :-)) ),
es jau te mineeju kaukad ieprieksh, ka savulaik jauno tehnikju stacijaa
tikvien kaa vadinjus laikam lodeet iemaacija ;)

> neatlauzh valjaa. Savukaart leetie "depo" nopeerkamie savienojumi
> skjiet cietlodeem nav gluzhi domaati, nezinu vai tur kas praatiigs
> sanaaktu.

=)
arc