[Autoliste] Re: Mazie elljas radiatori

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Sep 14 16:19:46 EEST 2010

Spiediens... nu cik tomaatkaarbas suuknim vareetu buut spiediens - ne paaraak daudz. Turklaat, pretspiediena nav, viss smuki pluudiis pa otru galu laukaa. Meeriijis gan neesmu.

Izmeeri max ir kaukas ap 50cm platumaa, 30 augstumaa, dazhi centimetri biezumaa. Izejaam ideaalais diametrs - 10mm, bet to var varieet.

Intercoolers vareetu buut pats baisi ietilpiigs un ne tam paredzeets, teoreetiski.

--
Kaarlis