[Autoliste] Re: Mazie elljas radiatori

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Sep 14 16:13:50 EEST 2010

> Vispaar, ir arii taada doma, nelaime ar shrotu tik un taa ir, ka
> arii elljinieki
> (motorelljai ir daudz izplatiitaaki nekaa kaarbas) arii var sabirzt
> ar gadiem.
> A uztaisiit kaukaadu spiediena paarbaudi shrotaa gruuti...
>  Piem, vecajiem gti golfiem vareetu buut, veel shim tam.
>  --------------------------------------
 Hmm, par zilinjiem es laikam jau rakstiiju ... vai Moskvicham 408
 arii nebija
 ellas radiators motoram? Mok tieshaam jaaiegriezhas veco CCCP /
 krievu
 auto veikalos / buudaas / teltiis ? :-)
>  Intercooleri laikam nederees elljas dzesei
 Peec konstrukcijas dereetu varbuut, bet piesleegties IMHO pagruuti
 :-) vai tev
 tas radiators paredzeets straadaajoshs zem pilna spiediena? Cik
 liela?
 Ruu