[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Sep 14 14:13:04 EEST 2010

hmm... a kad brauc > 60km/h, ko tad ar to veeju izdariis? Palaidiis propelleri preteejaa virzienaa? Vecaas labaas zhaluuzijas?

Un kapeec tik ljoti preciiza temperatuura vajadziiga?
Galnais lai nepaarkarst, peec tam var domaat par to, lai tur +/- veelamo darba temp.
Var jau ielikt reguleejamos termosleedzhus, uzlikt uz panelja paaris klokjiishus un rezerves droshinaataaju kaa arii vairaakus raadiitaajus (lai gan - ja suuknis straadaa vaidzeetu ar vienu pietikt).

Starp citu, tam auto suuknis straadaa???

arc at intelectuals.net wrote:

> labs jautaajums :-)) varu tikkai papildinaat..
> kaa tu zini ka tas motors tieshaam leeni uzsuilst un kad tieshi ir vinja
> pareizaa darba temperatuura?
>
> laigan, ja leeni silst - tad varbuut taa mufta kaareiz paaraak labi dzesee?
> man bija tieshi shaadas pat aizdomas :)
>
> lai to secinaatu, vajadzeetu precīzu temperatūras devaejus vairākās
> vietaas salikt. autombiilii iebuuveetais vareetu buut visai aptuvens un
> gljukot.
>
> es izliidzeejos ar ar termopistoli, ar infrasarkano teemekli :-)
> [...]

Kaarlis