[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Tue Sep 14 14:04:25 EEST 2010

On Tue, September 14, 2010 12:47 pm, Martins wrote:
> Hai!
>       Pusdienslaika topikjautaajums: dots motors kuru ir gruuti aatri
> uzsildiit, diizels. Ir viskomufta, kurai vajadzeetu kaadaa briidii nikni
> iegriezt ventilatoru, bet nav iisti paarlieciibas ka jamaa to tieshaam
> izdara. Peec sajuutaam pakustinot to muftu liekas laba, bet tomeer
> paarlieciibas joprojaam nav. Kaa paarbaudiit vai tieshaam buus OK? Vaariit
> uuden graapiitii un meerceet un skatiities kas notiks, vai paliks cieta?
> Veel kaada metode?

labs jautaajums :-)) varu tikkai papildinaat..
kaa tu zini ka tas motors tieshaam leeni uzsuilst un kad tieshi ir vinja
pareizaa darba temperatuura?

laigan, ja leeni silst - tad varbuut taa mufta kaareiz paaraak labi dzesee?
man bija tieshi shaadas pat aizdomas :)

lai to secinaatu, vajadzeetu precīzu temperatūras devaejus vairākās
vietaas salikt. autombiilii iebuuveetais vareetu buut visai aptuvens un
gljukot.

es izliidzeejos ar ar termopistoli, ar infrasarkano teemekli :-)
(varu aizdot, ja kas :) ) un secinaaju, ka pie tukshaitaa straadaajosha
motora ar ventilatoru
(mufta tika aizstaata ar elektroventilatoru)
motora dzeses skhjidruma temperatuura nepaarsniedz 65 graadus (laigan
termostatam smuki rakstiits ka 85) ar citu termostatu - taspats.

nujaa, savukaart, izraadiijaas, ka tur, kur peec auto tepmetauuras cejera,
kaa man likaas, visam jau jaavaaraas sausam ir smuki 95graadi.

teejkannaa abi termostati smuki virinaas kaa naakas, bet pagaidaam
iztruukst uudens temetatuuras meeriijumi teejkanaa. nau izsleegts ka abi
termostati gljuko vienaadi :)

nu labi, ar pistoli nomeeriit var temperatuuru uz trubas aareejaas
virsmas, kur temperatuura buus zemaaka, betneju vairaak kaa 20graadi.

aanujaa, galiig aizmirsu par papildjautaajumu par tiem termometriem - ko
tauta lieto precīzai shkjidruma temperatūras noteikšanai trubā? :-)))
nau kaukaadi tjuuneru pulkstenji ar deveejiem? mosh kaukas no apkures
sisteemaam?

pashlaik esmu savaacis  viitnee skruuveejamus dazhaadu temperatuuru
temosleedzhus, trubas gabalu, viitnes gabalu, un jau kaadas dazhas
nedeeljas gatavojos metinaat :-)))

=)
arc