[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Sep 14 13:50:33 EEST 2010

Jap, tieshimanas domas.
Bet ziemaa, kad kaads vai kāda kaukur pilniigaa deeeee iestigusi 5d/6d naktii - tad gan ar prieku var braukt rakties, tāds forshs nakts tusinjsh un paliidziibas misija :)

Ir sanaacis ar smagu-zemu-pakaljpiedzinju braukt pa aizputinaatu mezhinju, kur celjsh peec briizha pazuud... Ne tur atmest gaazi, ne atpakalj izbraukt, tikai jaatur aatrumu un kursu, meegjinot nekur neieskriet un neapstaaties.

--
Kaarlis