[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Sep 14 13:47:13 EEST 2010

mums pat kaukur i suns, nu tas, kuram uzdabuu auto ar vienas ass ritenjiem
virsu un velk. spacewagon pie aakja ari ir ticis, t.i., suni ir pat kam
piekabinaat. par piedzivojumiem - domajams, ka biroja nemitiigi niikstosiem
un pat dzivojosiem, ka musu gadijuma, cilveecinjiem kas taads tiesaam ir
jauka paarmainja.
maara

Paldies, paldies, iipashi par to sestdienu ;) Ja tik Bailijs njems liidzi.

A man vot nekad negribaas trauceet nevienu un, kad nopliistu, iipashi
naktii. Man kaut kaa liekas - ko nu es tur baaziishos virsuu, lai gan -
konkreetais piedaavaajums ir pat ljoti cienju izraisoshs.

Tajaas retajaas reizees jau kaut kaa izdodas izgroziities, pat tad, ja
Meerfijs ir njeemis veeraa iespeejamo paliigu atvaljinaajumus-aarpus-LV un
taadas lietas. Arii melnais kakjis ir savu lomu nospeeleejis - kaa kakjis
otraa malaa, taa izpuuteejs nokrita :)
Ieksh piedziivojumiem jau ir speeks :)

--
Kaarlis, nesen evakueejies ar evakuatoru - uz vienas shpiljkas negribeejaas
braukt pa shosi :)