[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Sep 10 12:57:45 EEST 2010

> Veeliinajos padonmju gados darbniicaas ne reizi esmu redzeejis ka
>  smagajiem baaku metinaaja taa, ka tika nonjemta no auto, pashu auto
>  nobaro caur benziina spainii iemeerktu benziina shljauku, savukaart
>  metinaamo baaku ar trubas paliidziibu uzmauc galaa izpuuteejam.
>  Shitaadu konstrukciju atstaaj darbojamies un aiziet pusdienaas. :)
>  Peec pusdienaam metina uz veseliibu, viss tur ir izkarsis un
>  iztvaikojis. Protams, baaku ruupiigi izlej - ja tur kaadaa stuurii
>  buus kaartiiga pelkje palikusi, tad var arii nepaspeet iztvaikot :)
 ============================
 Vispaar, ja taa atceras, tad no padomjlaikiem atminu, kaa viiri
 shitaa ar
 izpluudes gaazeem puuta zilinjam baaku, ilgi puuta, pusdienas +
 paaris
 polshi :-)))))) Un vienalga bija "bums" , nee paaraak speeciigs, bet
 baaka
 stiprinaajumos vairs negaaja ne par ko  :-) Peechaak tika
 pielietota metode
 ar ieprieksheeju izpluudes gaazu "treatmentu" + kaartiigu CO2
 ugunsdzeeshamaa aparaata iepuutienu peec tam. Viss bija OK ... :-)
 Ruu - kraamee mantas, lai ar temporaari ieguuto Mitsu L200 2.5 TD
 2001
            dotos uz
 fazendu paartiku ziemai gaadaat ... :-)