[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

arc arc at intelectuals.net
Thu Sep 9 22:14:07 EEST 2010

Ginc wrote, On 2010.09.09. 12:12:
> Aizlodēt\ aizlīmēt ar speciālo epoxy neder??

nu man jau ar liekas ka aizliimeet ar kaadu nebuut divkomponentu smaakji
ir vienkaarshaak :-)

kaukad esu izmantojis audi baakas liimeeshanai, kad bija plaisa pie
kaklinja. ja nemaldos tai pat viadaa bija nopeerkams speciaals smaakjis,
kuram manuaalii bi rakstiits, ka paredzeets ari  degvielas tvertnju
caumuru liimeeshanai - taasaciit -sacieteejot elastiigs un  kjiimiski
noturiigs.
diemzheel visi uzraksti/iepakojums senjaukaa aizgaajushi nebuutiibaa,
bet izrevideejot plauktus bodee ganjauka var atrast.

lodeet - tur gan ari, ja nau megalodaamurs un lieto degli, ir atklaata
liesma :) bet ja baaka ir nost - var ari lodeet, ari taa ir dariits, tad
var uzkarseet ar feenu un taalaak ar lielo cirvjveidiigo lodaamuru.

kad peedejoreiz lodeeju baaku, alva bija un kaukaada skaabe pudeliitee
ari bija - viss vienkaarshi (sen tas bij), bet kad nesen gribeeju maajaa
uudenstrubas lodeet vairs nekaa nesapratu - alva taada un shidaata un
veel shitaada, kaukaadas pastas, shkjidrumi - neko nevar saprast :-)
vopsch nekas nesanaaca - samaksaaju santehnikjim :D

a un kas attiecas baaka nost - nezinu kaa ir konkreetajai corollai, bet
kad mainiiju baaku mazdai - buutu labaak eedis... taas 101 mazaas
cauruliites... kur viens shkjiibacis kauko taadu var izdomaat...

taaka, ja caumuram tiek klaat, tad labaak notiiriit, aizliimeet  un
likties mieraa, pie viena ja dikti gribas izpausties - izveerteet
vispaareejo baakas staavokli un ieprieksh notiirot var nopuust ar
kaadunebuut bubuli/grubuli

=)
arc