[Autoliste] Re: Bremždiski vajadzīgi...

Ģirts Bērziņš girtzb at inbox.lv
Fri Sep 10 08:01:24 EEST 2010

 Zimmermaņus drīkst uzjautāt arī iekš Basse Motors Ganību dambī
 25a
 Ieteicamo sarakstā vēl varētu būt Brembo un EBC, EBC jautāt
 listē rezidējošajam ADparts pārstāvim...
 ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts
 uz
 beigam leeni virzaas, tmp
 Subaru Niva edition, tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2
 Quoting *Ojars Krumins <hardcore at parks.lv>*: