[Autoliste] Bremždiski vajadzīgi...

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Sep 9 22:17:58 EEST 2010

Ahoi!

Subāram Zimmermaņi esmot nobraukušies. Valmieras / Matīsielas vigvamiņā
ir figvamiņš. Man vajadzīgais produkts neesmot. Kad būs, nav zināms.
Autoparts arī šādus netur noliktavā. Pasūtījumu ne īpaši grib pieņemt,
tipa dargi būšot un hvz kad atvedīs u.t.t. Varbūt kādam ir zināms kāds
cits ražotājs, kura bremždiski nemetās propellerī, kad tos labi
uzkarsētus strauji atdzesē peļķē. Es vēl neemu meklejies, bet sāku jau
briest, ka nāksies meklēt veidu, kā tos Zimmermaņus no DE atvilkt. Ties,
Ebayā tā atklatā tekstā Zimmermann bremssheibe Subaru pajautājot panesās
tur ūber performance perforētie sport ventilējamie u.t.t. tūninga diski.
Man atkal vajag prieksh 2.0 atmosfēriskā Legacy II Wagon parastos,
ventilējamos bet neperforētos. Varbūt kādam ir ieteicams daļu tirgotājs?

Ojārs, meklē arī karteri, jo esmošais sarūsējis, tik uz krāsu turoties
kopā un neesmot īsti aiztiekams.