[Autoliste] Re: Molilats??

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Sep 8 13:20:33 EEST 2010

> Nu vismaz par to paldies :)
>  Noskrējiens ir ap 350k,+- reāls, auto nav gluži ikdienas
> braucamais ar
>  ko baisus tūkstošus noskrien.
 =======================
 Vispaar jau to gadu auto 350kkm ir diezgan cieniijams noskreejiens,
 kaut
 ir veel gana sprauni eksemplaari :-) Paarsvaraa jau viss atkariigs no
 auto
 "pirmaas", vispaar visaam "dziiveem" pirms tagadeejaas :-)
>  Tā ka mēģināšu - sliktāk ganjau ka nebūs. Galugalā - man ir
> 1,5 tādi
>  motori rezervē :) Ja būs kas slikts - kapitālēšu pamazām to
> kas garāžā.
 Kaa jau teicu, gan jau sliktaak tieshaam nebuus. Intereses peec
 vareetu
 veelaak iesviest, vai kas mainiijaas (kaut vai skanja), un cik lielaa
 meeraa :-)
 Ruu